اس ام اس عاشقانه و زيبا
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
اس ام اس عاشقانه و زيبا
یک شنبه 4 آبان 1393 ساعت 14:29 | بازدید : 515 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

 

اس ام اس عاشقانه و زيبا

 

دستت را روي قلبم نگه دار

ميسوزي …

حسرت خيلي چيزها به دلم مانده

 

اس ام اس عاشقانه و زيبا

 

چشمان عروسکم رو مي گيرم

نمي خوام مثل من ببيند و حسرت بکشد

مي ترسم بهانه گير شود

 

اس ام اس عاشقانه و زيبا

 

مردم از حسرت به پيغامي دلم را شاد کن

اي که ميگفتي فراموشت نسازم ياد کن

 

اس ام اس عاشقانه و زيبا

 

چه کسي مي داند که تو در پيله ي تنهايي خود تنهايي؟

چه کسي مي داند که تو در حسرت يک روزنه در فردايي؟

پيله ات را بگشا تو به اندازه ي پروانه شدن زيبايي

 

اس ام اس عاشقانه و زيبا

 

امشب از حسرت رويت دگر آرامم نيست

دلم آرام نگيرد ، که دل آرامم نيست

 

اس ام اس عاشقانه و زيبا

 

آنچه بدست مي آيد با خنده پايدار نخواهد ماند

و آنچه از دست برود ، با گريه جبران نمي شود

فردا خورشيد طلوع خواهد کرد ، حتي اگر ما نباشيم

پس نه در حسرت ديروز باش ، نه در روياي فردا

امروز که هستي مهربان باش

 

اس ام اس عاشقانه و زيبا

 

حسرت نبرم به حال آن مرداب

که آرام درون دشت شب خفته است

دريايم و نيست باکم از طوفان

دريا همه عمر خوابش آشفته است

 

اس ام اس عاشقانه و زيبا

 

کوچک که بودم کشتي هايم غرق مي شد سريع دفتر مشقم را ميکندم

و دوباره يکي عين آن را مي ساختم حالا ولي روزهاست که

کشتي هايم غرق شده و تنها در حسرت آنم که چرا؟

ديگر دفتر مشقي ندارم

 

اس ام اس عاشقانه و زيبا

 

من ماهي ام و صيد شدم در دل دريا

تنها غم من محنت دوري است خدايا

در حسرت دريايم و در جام گرفتار

زندان من اين حوض بلوري است خدايا

 

اس ام اس عاشقانه و زيبا

 

پرواز هيچ پرنده اي را حسرت نميبرم

وقتي قفس چشم هاي تو باشد

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه و زيبا



برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :